9 Şubat 2015 Pazartesi

Açıköğretim Fakültesi

 Açıköğretim Fakültesi çoğu insanın biraz tereddütle yaklaştığı genelde pek tercih edilmeyen bir bölümdür. Ancak;
   • çeşitli nedenlerden dolayı üniversiteye gitme imkanı bulamayan,
   • tamgün çalışmak zorunda olup, okula gidecek zamanı olmayan,
   • üniversite öğrencisi olup ikinci bir üniversite okumak isteyen,
   • çalışma hayatına atılmış fakat farklı bir bölümde üniversite okumak isteyen,
   • Engelli olup, okula gitmek için fiziksel imkanı olmayan,
   • Ev hanımı olup, hayalinde bir üniversite bitirmek olan vb.

insanlar için pek çok fırsatı da içinde barındırır. Önceden bu kadar çok bölümü yoktu yanlış hatırlamıyorsam sadece iktisat ve işletme bölümleri vardı. Son yıllarda çok farklı alanlarda eğitim vermektedir. Aşağıdaki bilgiler http://aof.anadolu.edu.tr/  adresinden alınmıştır. Bu adresten daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Açıköğretim sistemi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerinden oluşmakta olup,  2014-2015 öğretim yılı itibariyle 11 lisans, 30 önlisans programı bulunmaktadır. Açıköğretim Fakültesi, İktisat Fakültesi ve İşletme Fakültesi’nde öğrenci alımı yapılan programlar şunlardır;

Açıköğretim Fakültesi Önlisans Programları

   1. Adalet
   2. Bankacılık ve Sigortacılık
   3. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
   4. Çağrı Merkezi Hizmetleri
   5. Dış Ticaret
   6. Elektrik Enerjisi Üretim İletim ve Dağıtımı
   7. Emlak ve Emlak Yönetimi
   8. Ev İdaresi
   9. Fotoğrafçılık ve Kameramanlık
  10. Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  11. İlahiyat
  12. İnsan Kaynakları Yönetimi
  13. İşletme Yönetimi
  14. Kültürel Miras ve Turizm
  15. Laborant ve Veteriner Sağlık
  16. Lojistik
  17. Marka İletişimi
  18. Medya ve İletişim
  19. Menkul Kıymetler ve Sermaye Piyasası
  20. Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
  21. Özel Güvenlik ve Koruma
  22. Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi
  23. Radyo ve Televizyon Programcılığı
  24. Sağlık Kurumları İşletmeciliği
  25. Sosyal Hizmetler
  26. Spor Yönetimi
  27. Tarım
  28. Turizm ve Otel İşletmeciliği
  29. Turizm ve Seyahat Hizmetleri
  30. Yerel Yönetimler

Açıköğretim Fakültesi Lisans Programları

   1. Felsefe
   2. Sosyoloji
   3. Tarih
   4. Türk Dili Ve Edebiyatı

İktisat Fakültesi Lisans Programları

   1. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
   2. İktisat
   3. Kamu Yönetimi
   4. Maliye
   5. Uluslararası İlişkiler

İşletme Fakültesi Lisans Programları

   1. İşletme
   2. Konaklama İşletmeciliği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder